Особа, яка надає фінансові послуги: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА КРОС»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 39724812
Місцезнаходження: м.Київ, вул. сім’ї Сосніних, буд 11, Літера А, 1 поверх
Особа, яка надає посередницькі послуги: Не передбачена
Адреса, за якою приймаються скарги клієнтів: Україна, м.Київ, вул. сім’ї Сосніних, буд 11, Літера А, 1 поверх
Телефон: +38 (050) 447-93-93
Електронна адреса, за якою приймаються скарги клієнтів: office@alfa-cros.com.ua
Національний банк України:
Клієнт має право звернутися з усною або письмовою скаргою/заявою та отримати обґрунтовану відповідь протягом 30 днів.
Способи врегулювання спірних питань щодо надання фінансових послуг:
1) Досудове врегулювання (направлення письмових звернень, запитів, листів до Компанії та/або до регулятора у сфері ринків фінансових послуг)
2) Судове врегулювання спору (направлення позовної заяви до суду).
Гарантийні фонди чи компенсаційні схеми відсутні
Національний банк України:
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів: