Меню

Клієнту

Особа, яка надає фінансові послуги: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА КРОС»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 39724812
Місцезнаходження: м.Київ, вул. сім’ї Сосніних, буд 11, Літера А, 1 поверх
Особа, яка надає посередницькі послуги: Не передбачена
Адреса, за якою приймаються скарги клієнтів: Україна, м.Київ, вул. сім’ї Сосніних, буд 11, Літера А, 1 поверх
Телефон: +38 (050) 447-93-93
Електронна адреса, за якою приймаються скарги клієнтів: office@alfa-cros.com.ua

Орган, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги:

Національний банк України:

 

Клієнт має право звернутися з усною або письмовою скаргою/заявою та отримати обґрунтовану відповідь протягом 30 днів.
Способи врегулювання спірних питань щодо надання фінансових послуг:
1) Досудове врегулювання (направлення письмових звернень, запитів, листів до Компанії та/або до регулятора у сфері ринків фінансових послуг)
2) Судове врегулювання спору (направлення позовної заяви до суду).

Гарантийні фонди чи компенсаційні схеми відсутні

Органи,  що здійснюють захист прав споживачів фінансових послуг:

Національний банк України:

 

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів: